Ook dit jaar hebben de dames van het eerste team in hun poule van de hoofdklasse 18 holes alle 4 wedstrijden gewonnen en zijn daardoor dit jaar weer kampioen geworden. 

De laatste wedstrijd werd donderdag 7 mei op de baan bij Sint Nicolaasga gespeeld. Dit leek door gering krachtsverschil nog een moeilijke wedstrijd te worden, maar werd een makkelijke overwinning. Uitslag 19-3. 

Dames senioren

Van links naar rechts: Henny, Marjanne, Zwanet, Marise, Monique en Johanna. De reserve Doetie ontbreekt op de foto.